maandag 28 oktober 2013

De buitenkant wordt opgebouwd en een zolderkamertje erbij!

Het hele huis heeft nu aan de buitenkant een laag tegellijm...
En is voorzien van ramen en deuren...
Ze zijn zeker niet allemaal uit dezelfde stijl...
maar ze zijn de beste die ik mij kan veroorloven...
2e hands verzameld...
dat past wel bij dit 3e hands huis...
Ook de inrichting zal een mismatch van stijlen en periodes worden...
soms modern en soms oud.
Heb namelijk veel ideeën die niet bij elkaar horen...
maar o zo bij mij passen... 
De voordeur...
de binnenkant...
en de buitenkant...voorzien van deurbeslag!

De zolder heeft er een kamertje bijgekregen...
En zie je de deur? 
Dat was eigenlijk de voordeur...
Nee, als voordeur bij zo'n groot huis vond ik dat te eenvoudig...
maar als zolderdeur vond ik hem geweldig!
Als dat geen leuk hergebruik is...weet ik het ook niet meer!

De tegellijm moet nog wel een dag goed drogen...
voordat er een verflaagje op komt!

Een stormachtige dag is het vandaag,
iedereen een behouden thuiskomst!

groetjes van Marijke

7 opmerkingen:

  1. Wow ,Marijke , dat ziet er al heel mooi uit zeg , ik ben hetzelfde als jij , voor mij past ook alles bij elkaar , ik vind de twee franse deuren aan de voorkant van het huis prachtig . Is het nu slecht weer in Nederland?, jullie hebben wel een hele lekkere zomer gehad he' , nou heel veel liefs van Frederica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "veel ideeën die niet bij elkaar horen, maar o zo bij mij passen "
    Wat kan ik mij daar ook zo goed in vinden, dat maakt het voor mij ook zo leuk, doen wat je leuk vindt en creatie bezig zijn..( ook voor de beurs).

    Het wordt heel mooi.

    groetjes willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke,
    Wat gaat dit een leuk huis worden! Dat is, vind ik, ook het leukste van onze hobby. Niets moet en alles mag.
    En het is juist de kunst om zoveel mogelijk met de spullen die je hebt een heel eigen, bij jou horende sfeer te realiseren.

    Groetjes van Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je voordeur is geweldig geworden Marijke. Leuk dat je een zolderkamertje erbij gemaakt hebt. Ziet er al goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het wordt geweldig Marijke! En in je eigen poppenhuis "mag" alles, juist leuk om verschillende stijlen door elkaar te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marijke, geweldig dat je je eigen dingetje doet en je gevoel achterna gaat, dat is prima! Het huis ziet er al mooi uit. Die tegellijm, is dat voor structuur aan te brengen? Ik heb er nog nooit van gehoord.....tja, alweer wat geleerd, hè? Dat is het leuke van bloggen: delen en ideetjes opdoen!
    Leuk, dat je volger bent geworden, dankjewel!
    Ja, het was erg ruig gisteren in Nederland! Wij zaten hier gelukkig aan de goede kant, het viel wel mee, maar elders was het minder goed.
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. La casa es preciosa,una construcción original y el trabajo que has hecho es espectacular,será una casa única!!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...