zondag 6 oktober 2013

Het avontuur begint!


Een uur geleden ons eerste huis gekocht... hihi...
Een poppenhuis!
 68cm lengte aan de voorkant...
78cm breed aan de zijkant...
en 130cm hoog!
Een echt doolhof, met veel kamertjes en trappen.
Wat ik eraan leuk vind is dat je het niet in een keer kan overzien,
het nodigt uit tot ontdekken!
Er is heel veel aan te renoveren...
Als ik er zo naar kijk denk ik echt een 
"Villa Kakelbont"
daar zou zo Pippi Langkous 
falderie faldera falderhopsasa!
in kunnen wonen...

groetjes van Marijke

10 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi huis, echt een huis uit een boek inderdaad! Wat zal dat een feest worden, om dat
    te renoveren en te "styleren", maar dat is jou wel toevertrouwd...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als iedereen zo snel een huis kan kopen dan kwam de woningmarkt misschien een beetje uit het slob!
    Maar je hebt een prachtig poppenhuis gekocht!
    Ik zou op chic gaan. Zo'n groot huis met 3 verdiepingen en een veranda, dat is niet iedereen beschoren.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had een reaktie geplaatst maar zie het niet. Nou, nog maar een keer dan.
    Wow, wat een super prachtig huis Marijke. Heerlijk om hier aan te klussen.
    Veel succes en plezier er mee.
    Gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt prachtig Marijke. Nou hier kan je je creativiteit wel op botvieren. Zal vast en zeker prachtig worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig huis, hier ben je wel even zoet mee, ik weet dat het een erg geliefd model is in de poppenhuiswereld en dat het groot is. Ik heb ook een poppenhuis in de kamer staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is dit GENIETEN!!!!!!! Proficiat met je huis!
    :o)
    (jippie, dat worden leuke blogjes,..... :o))))))))))))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu begrijp je zeker wel dat ik een beetje jaloers ben ;)
    Pippi-huis!
    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben super blij dat t behouden blijft en nog veel mooier gaat worden :) Veel plezier met je project!
    Groetjes,
    Sibylla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Marijke! Dit is een heel "beroemd" huis in poppenhuisland met heel veel mogelijkheden. Heel veel plezier en succes gewenst met het opknappen en inrichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marijke,
    Mijn complimenten voor je mooie blog.
    Wat leuk dat je het Marmod huis gaat opknappen.
    Veel leuke hoekjes met nog meer mogelijkheden.
    Succes!!!

    Groetjes van Willem

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...