zaterdag 12 oktober 2013

Veranda dak en zolderverbouwing...

Verbouwing...
Er was een groot probleem met het uitbouw van de veranda....
Zien jullie het....
De punt van de uitbouw komt niet in het midden van het raam erboven...
 bovendien komt hij ver over de pilaar waar het dak op de linkerkant op steunt...
Ook verdiende de aansluiting op het andere dak geen schoonheidsprijs....
Ik keek ernaar en bleef er naar kijken... NEE echt niet naar mijn zin...
Slopen en dan een recht niet de uitbouw terug plaatsen???
Er was nog een optie zei DH...
Dan ging wel het Huize Zonneschijn ervan af...
Daar had ik geen bezwaar tegen...
Een centimeter van de voorkant had dit resultaat!
En na gepuzzel met de oude pannen...
En nu ziet het er nu zo uit!
Als finishing touch is de vertikale linker staander ook verplaatst...
De zolder was zo....
En heeft een zee van ruimte gekregen
  het dak is met een pianoscharnier weer aan elkaar verbonden!

Voorlopig blijven we nog aan het zagen en plakken voor trapgaten
en de raam- en deuropeningen die hebben niet de goede maten...
Kortom lekker bezig...

Fijn weekend,
groetjes van Marijke

3 opmerkingen:

  1. Heeeee, ik zie jouw huis nu ook. Wat een leuk huis is het he? en wat verslavend!!!
    De mijne is nog lang niet af maar er zit nu wel schot in. Jij hebt nog lekker veel werk te doen eraan.
    Heel veel plezier en ik weet je nu te vinden.
    Ik ga regelmatig even kijken.

    groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan! Ja, als je blijft twijfelen gewoon de zaag erin ;-) Het wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je dan toch bezig bent kun je het ook beter maar meteen helemaal naar je zin maken. Het ziet er zo veel beter uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...