vrijdag 6 december 2013

De veranda.... en de huiskamer... The porch and the livingroom

Het stel in het rood is gearriveerd 
en zitten nu nog even op de veranda...
De veranda is nu opgepimpt met verlichting en kerstdecoratie...
en een Amish barn star...
The couple in red has arrived
they must wait on the porch because...
The porch is now pimped with lights and Christmas decorations ...
and an Amish barn star ...
Alle drie veranda's hebben een 
verouderings behandeling ondergaan.
Waarom het stel in het rood nog even buiten moesten zitten?
In de huiskamer was de elektricien nog even aan het werk...
Want wat is nu een kamer zonder licht en verwarming...
All three porches had an aging treatment.
Why the couple still had to sit here? 
In the living room, the electrician was at work ...
For what is a room without light and heat? ...
Nog niet helemaal klaar met de verlichting
maar jullie kunnen al zien hoe het gaat worden...
P.S. hebben jullie ook last dat de plakkertjes van de 
verlichting loslaten van het armatuur?
Waar lijmen jullie mee?
Not quite finished with the lighting
but you can already see how it's going to be ...
PS do you also experience that the glue
of the lighting releasing fixture?
With what do you glue it?
Have a nice day,
Fijne dag,
groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Hi Marijke , wow dat heb je heel mooi gedaan , ik vind de woonkamer prachtig met de open haard en de lichtjes op je veranda , en de mensen in het rood zijn ook heel leuk , wel koud voor ze zo buiten , haha heel veel liefs van Frederica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel leuk dat je het "rode stel" nog even in de wacht hebt gezet, Marijke, maar toch niet te lang nu met die kou buiten, hè ;)? Je kamer ziet er al mooi en warm uit. Ik kan je helaas niet helpen met de verlichting, want ondanks dat ik lang geleden een grachtenhuis heb gebouwd, is de binnenkant nog steeds niet klaar: geen tijd ;)! Misschien kan iemand anders je helpen?
    Fijn weekend. Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marijke, wat ziet de veranda er feestelijk uit! Mooi die slinger en verlichting. De woonkamer wordt ook mooi. Helaas kan ik je ook niet helpen, ik zit nog in het stadium dat ik niet eens weet dat er plakkertjes zijn... :-) Aan verlichting waag ik mij nog niet. Dat wil ik eerst eens bij iemand zien!
    Groetjes,
    Véronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit en hopelijk hoeven ze niet al te lang in de kou te zitten, eventueel een dekentje over de schouders doen!!!!

    groetjes willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er zo gezellig uit daar op de veranda, je zou er even bij willen zitten. Wat ziet de kamer er al toppie uit. Hopelijk vind je een oplossing voor het ophangen van de lampen. Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Marijke prachtig jouw huisje en de oplossing van de lampjes ... er is een doosje met wax te koop in poppenhuis winkels speciaal om sommige dingen vast te zetten bv kleine kandelaars en zo daar heb ik ook mijn lampen mee vast zitten je kan het zo ook los terekken als je wilt veranderen het lijkt een beetje op dikke lijm .
    bij de poppenhuizen web shops hebben ze het ook wel .

    christine

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...