woensdag 12 maart 2014

Nieuwe plek en nieuwe aanwinsten............. New place and new additions ...

Het huis is van plek verandert...
Eerst stond het huis in de huiskamer...
maar omdat we een kamer bij kregen 
door de verhuizing van mijn zoons spullen...
Is het huis verplaatst naar de eerste etage
in een kamer waar alle hobby's bij elkaar komen...
The house has a diffirent place...
First, the house was in our living room ... 
but we got an empty room 
because my son took his stuff out ... 
Now my dollhouse is moved to the first floor 
in a room where all creations come together ...
Het huis is erg zwaar en groot
Daarom ging de verhuizing van het huis 
naar de eerste etage
niet zonder schade...
4 luiken een deur en een hekwerk zijn gesneuveld...
maar kunnen worden gerepareerd!
The house is very large and heavy 
Therefore, the relocation of the house 
to the first floor 
went not without damage ... 
4 hatches a door and a fence were demaged ...
but can be repaired!
Hadden jullie al mijn nieuwe aanwinsten gezien?
Een tafel en met een mooie orchidee in pot
zo fijntjes gemaakt...
Ook heb ik een tuinbank gekocht die voorlopig
in de huiskamer een plekje heeft gekregen
omdat ik zelfs op de beurs in Rijswijk 
van afgelopen week geen bank naar mijn zin kon kopen.
Did you already seen my new additions?
A table and a beautiful orchid in pot 
made so delicately ... 
I also bought a garden bench 
for now I have given it a place in the living room
because I even could not find a couch of my choise 
last weekend at the fair in Rijswijk. 
Wat ik wel heb gekocht is deze hondenmand
er moet nog een zacht kussentje in worden gemaakt...
maar de hond kon niet wachten en
slaapt er nu al in.
Ook heb ik voor heb ik spulletjes gekocht voor de keuken
dat gaat de nieuwe kamer worden die ik ga opknappen.
What I bought is this dog basket 
I must make a soft cushion for it ... 
but the dog could not wait and 
already sleeps in it. 
Also I have bought stuff for the kitchen 
that will be the new room I'm decorating.

groetjes van Marijke

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke, van oranjerood naar blond, zie ik, leuk :D!!
    Fijn dat je nu een eigen stekkie hebt gekregen, soms is het goed als kinderen uit huis gaan en/of van kamer veranderen, hè ;)? Wél jammer dat er wat dingen kapot zijn gegaan, gelukkig dat het gemaakt kan worden.
    Jij hebt mooie nieuwe spullen gekocht, zeg, nu lekker fröbelen, we zullen het hier wel weer zien. Het was ook al een poosje rustig op je blog, ik heb je gemist.
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig ben je er weer!
    Die tuinbank is leuk zeg!! en de hond ligt lekker, ook zonder kussentje dus.
    Het zie er allemaal heel knus uit hoor!

    Ik ga ook naar boven verhuizen maar ik zie er nu al tegenop. Ooit heb ik het huis gekocht bij iemand die het op zolder had staan. Samen hebben we het naar beneden gesleept, giga-klus, en toen was het alleen nog maar een casco........
    Maar aan jouw foto's te zien komt het goed.

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig viel de schade nog mee. Leuke bank heb je gekocht. Jammer dat je niet slaagde voor een binnenbank. Ik wil in april eens kijken in Apeldoorn op de beurs, ben benieuwd of ik een keuze kan maken. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie aanwinsten voor je poppenhuis en fijn dat je nu een echte hobbykamer in huis hebt. Tja, slepen met je poppenhuis is altijd weer zenuwslopend, vind ik. Die van mij staat op wieltjes en dan nog valt er van alles om als ik 'm een klein stukje verplaats :D

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...