dinsdag 15 april 2014

Woef... eindelijk heb ik een zacht bed gekregen... At last I got a dog bed...

Heeft me dat lang geduurd...
Maar... mag niet mopperen...
Want ik het een super zacht bed gekregen...
It took her a long time ... 
But ...I can not complain ... 
Because I got a super soft bed ...
Heeft het bazinnetje toch mooi gemaakt
 met een stofje met hondenpootjes en
gevuld met korrels... voor honden met stijve gewrichten...
dat was ontstaan doordat ik een tijd hard en koud
heb gelegen maar nu...
Prins heerlijk...
My carer made me a dog bed
 of a fabric with dog paws... 
filled with grains ... for dogs with stiff joints ... 
the cold floor got me stiff paws but now ... 
it's like heaven so soft...
Word er helemaal soezerig van...
even een klein tukje doen!
I can't hold my eyes open
I must take a little nap!

Have a nice day, 
Fijne dag,
groetjes van Prins de Hond 

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk en zo heb je er geen kind....... hond meer aan, die slaapt wel door.

    groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als Prins hondsmoe is kan hij lekker liggen. Wat een leuk stofje!

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Lief!
    En leuk met die hondenpootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb jij dat nou ook, dat je met dit regenachtige weer helemaal weer zin krijgt om bezig te gaan?
    Ik heb het in ieder geval wel.. en dan zie ik dit en al die links hiernaast.. oeeee.. ik ben nog wel even zoet. Heerlijk inspiratie op doen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...