maandag 15 september 2014

Eerste begin van de badkamer... DIY bathroom...

Ik had nog een tweedehands donkerbruin wastafelmeubeltje
en dacht die verf ik wit...
Maar toen ik ging verven zag ik dat het kastje
echt rijp was voor de sloop...
I had a second hand dark braun sink for the bathroom
and thought I paint it white ... 
But when I started painting, I saw that the furniture
was really ripe for demolition ...
 De bovenkant eraf...
De deuren eraf...
Nep ladefront eraf...
En van een kinderpoppenhuis meubel
een stel open ramen gesloopt...
the top off ... 
 the doors off... 
Fake drawer front off ... 
And  of a child's doll house furniture 
a set of open windows demolished ...
Toen de deuren weer draaiend gemaakt
Alles een X-maal in de witte verf...
Plank en steuntjes gemaakt en de 
voorkant van een kantje voorzien!
Het open raam voorzien van plexiglas...
En dan heb ik nu een schat van een kastje...
waardoor ik nu ook inhoud van het kastje kan laten zien...
Wat zal ik er eens in gaan doen?
Then I made the doors rotate again...
Give all X-times layers white paint ...
Made a shelf and brackets
and give it a lace front!
Made glass in the doors...
Now I have a little treasure of a cabinet ...
 Advantige of the glass doors is that you can see the contents
What shall I put in?
Van een ouderwetse placemat heb ik een vloer gemaakt...
De muren zijn nog kaal...
I made the floor from an old placemat...
The walls are bare ...
 Maar het begin is er...
But it's a start!

Fijne dag, have a nice day,
groetjes van Marijke

3 opmerkingen:

  1. Es un mueble perfecto y queda genial en el baño!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Прекрасная работа! Мне нравится как вы сделали мебель и пол!
    Татьяна

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...