woensdag 10 september 2014

Keukenblok... Kitchenunit

 Na een hele tijd weer begonnen met het poppenhuis...
Allereerst heeft het poppenhuis in de studio
 een andere plek gekregen...
Voor het raam was niet ideaal
en in deze hoek staat ze veel leuker...
Ook heb ik nu de grote tafel vrij om van alles op te maken...
Ben begonnen met het opknappen van het huis na de verhuizing...
er was het een en ander afgebroken
en een deur was echt uit z'n voegen...
Zelfs een verlichting binnenin was afgebroken 
en een binnendeur kon niet meer open...
Dus niet het leukste werk maar nodig...
Maar nu ben ik aan de volgende kamer begonnen...
After a long time started again with the dollhouse ... 
Now it has a different place in the studio... 
By the window was not ideal 
and in this corner she stands so much better ... 
And also now I have the big table free.
When the house was moved
there were a few things broken 
 and a door was out of his joints ... 
Even a light inside was broke 
and an inner door would not open ... 
It had to be repaired that first...
But now it's almost repaired so
 I can started on a next room .
In het kleine keukentje... naast de woonkamer...
Is er maar plaats voor een klein keukenblokje...
Maar deze was toch net te klein...
En de plastic manden in het open vak vond ik niet mooi.
Daarom ben ik aan het slopen geweest...
In the small kitchen next to the living room ... ... 
There is only room for a small kitchen unit ... 
But this unit was a little bit too small ... 
And plastic baskets in the open cupboard I did not like. 
Therefore, I demolition the top ...
Het aanrechtblad is eraf gesloopt...
gedraaid en verlengd...
Gordijntje genaaid...
en het kastje in de kleur van het fornuis geverfd...
The counter top was off ... 
rotated and extended ... 
Curtain sewn ... 
and the cabinet paited  in the color of the stove ...
Zodat ze nu samen een eenheid vormen...
Kortom het begin is er!
So it looks that they belong together  ... 
It is a start!

Fijne dag, have a nice day,
groetjes van Marijke

PS I would like to know if there are people who like my translation in English beneath my own Dutch language, or do you prefer to use google translate that you can find at the top of my blog....
Thank you in advance for your answer!
P.S. Ik zou graag van jou willen weten of er mensen zijn die het fijn vinden, als ik de vertaling in het Engels eronder zet, of dat ze liever google vertalen gebruiken wat bovenaan mijn blog staat....
Alvast bedankt!

1 opmerking:

  1. Wat ben ik blij dat ik weer iets van je lees!
    Prachtige werkkamer en je huis gaat weer speedo, de keuken wordt denk ik wel, prachtig weer.
    Goed idee om het aanrecht zo te verbouwen; veel leuker dan een fabrieksontwerp. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat.
    (Je bent trouwens in de keuken verder dan ik. Ik kan niet besluiten, en iedere keer is er weer een ander plan.....)

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...