zondag 21 september 2014

Verven en Plakken... en opnieuw slopen! Paint, Paste and demolition!

 Een kruidenrek geschilderd...
A spice rack painted ...
 Ja het staat voorlopig in de keuken rechts achterin...
Schouw een kleurtje gegeven en een kantje kantje erlangs...
Wildrek opgehangen...
En nu wacht ik met de keuken tot de beurs van Rijswijk...
Wil daar kijken wat er allemaal mogelijk is met wanden...
Hoe maken jullie wandtegeltjes?
Yes it is now at the back right in the kitchen... 
Also I give the hood a tan and a little trim lace ... 
Wildrack hung ... 
And now I must wait with the kitchen till the mart at Rijswijk ... 
I wants to see what is possible with tiles... 
How do you make wall tiles?
 Daarom ook ben ik verder gegaan met de etages hoger...
That is why I continued with the higher floors ...
Zien jullie het verschil?
Ja de draairichting van de deur is verandert!
De oude raamkozijnen had ik wit geschilderd 
maar het werd er niet beter van...
Dus....
Can you see the difference? 
Yes, the direction of the door has changed! 
The old window frames I had painted white 
 it became worse instead of better ... 
So ....
Ja de beitel werd erop gezet en helaas ging dit niet
zonder slag of stoot...
Yes, the chisel was put on it 
and unfortunately it did not go without demage ...
De ramen en luiken sprongen eruit!
 The windows and shutters fell out!
 En ja binnen, daar moet een nieuwe voorzetwand komen...
And yes inside, there should be come a new retention wall...
En de diepte van het raam  moet worden opgevangen...
And the depth of the window needs to be adjusted...
 Ook bij de zijkant van het huis zaten nog twee lelijke 
randomlijstingen, nu zijn ze er allemaal af!
Genoeg om op te knappen dus...
Also at the side of the house there were still two ugly edge frames.
 Now they are all off! 
Enough refurbishment  to do...
 Maar in de hal heb ik alweer een vloertje geplakt
met vinyl steentjes van Rob de Bouwer van Marktplaats,
zo leuk om te doen!
But in the hall I've already layed a new floor 
with vinyl tiles from Rob the Builder of the Netherlands ebay, 
so fun to do!

Fijne dag, have a nice day,
groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Creo que las remodelaciones que le has hecho a tu casa se ven mucho mejor que antes,es un buen trabajo!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dezelfde tegeltjes van Rob de Bouwer gebruikt in mijn keuken. Zijn handig om mee te werken en goed te voegen. Je keuken ziet er al gezellig uit.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marijke
    Het is zo'n grote onderneming om een ​​mini ruimte renoveren, maar ik hou van de changs u maakt. Ik kan niet wachten om het te zien afgewerkt.
    Dikke knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This house is so pretty! Your kitchen is looking good! And you know me- I actually love the damage look. LOL! But I'm sure you will have it all mended and perfect in no time. Have fun!
    hugs♥,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bestelde ook altijd bij Rob de bouwer .
    Maar bestaat dat niet meer kan het nergens meer vinden op marktplaats

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bestelde ook altijd bij Rob de bouwer .
    Maar bestaat dat niet meer kan het nergens meer vinden op marktplaats

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...