zondag 19 oktober 2014

De Veranda... The Porch...

Kon de afgelopen 3 weken niet veel doen...
DH en ik zijn in de lappenmand...
maar ik ben nu aan het opknappen...
x-x-x-x-x-x
De veranda heeft er 2 witte banken bij...
De schommelbank ophangen was erg lastig
 de ketting moest natuurlijk netjes strak komen te hangen....
 maar uiteindelijk toch gelukt...
Have not done a lot the past 3 weeks...
DH and I are not well at all...
 I'm  recovering now and I hope my hubbie will be better soon...
x-x-x-x-x-x
The porch got two white sofas 
one is a swing it was very difficult to hang 
the chain even  but yes we succeed it hangs...
Een leuk kussentje op de beurs gekocht...
Bought a nice cushion at the fair ...
Ook de hanging basket gevuld met droog steekschuim
en gevuld met nepgroen en gedroogd roze gipskruid!
And the hanging basket is filled with floral foam 
 with some green and dried pink gypsophila!

Fijne dag, Have a nice day,
groetjes van Marijke

7 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke, wat ziet het er knus uit zo! Ik kan me voorstellen dat het best een precisie werkje was. Zo'n schommelbank is zo gezellig. Lekker met een plaid, een kop thee :-)
    Groetjes,
    Véronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er gezellig uit op je veranda Marijke. Ik wens je een speodig herstel.

    Groeten Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. El porche se ve precioso!!!! el sofá muy cómodo para pasar estupendos ratos leyendo,cosiendo...cualquier cosa!!!
    Espero que te recuperes pronto!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marijke,
    Ik hoop dat jullie allebei goed zeer binnenkort. De dotaties aan uw poppenhuis zijn geweldig! Ik hou van het kussen!
    Dikke knuffel,
    giac

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie veranda! 'Gezellig ziet het eruit; als je de deuren naar de kamer openzet heb je een heerlijke buitenkamer!
    Beterschap!!

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo! It's a tiny porch! At first I thought it was YOUR HOME but then as I looked at the photos, I saw the sweetness of a miniature! SOOOO CUTE!

    Marijke, thank you so much for coming to visit me and leaving me a sweet word. I am glad that you enjoyed my post, and I LOVE MY HOME because my husband and I fixed it up together. What a sweet bliss. Enjoy, have fun with all those whom you love, and have a great weekend! Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie gezellige veranda.
    Hopelijk zijn jullie weer helemaal opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...