vrijdag 28 november 2014

Hal 1e etage rechts... Hall first floor right...

 Op de eerste etage is het hekwerk geplaatst...
in 1 keer is leuk maar 4x hetzelfde hek...
dan is het niet mijn favourite hobby...
Maar hij staat!
On the first floor the fence is placed ...
one time is fun but 4x the same fenc ...
then it is not my favorite hobby ...
But he stands!
 De vloer is gelegd van het zelfde knoerharde materiaal
als de vloer in de slaapkamer...
Maar omdat dit zo'n klein vloertje is dacht ik...
maak een visgraatje...
Nou dat heb ik geweten de blaren op mijn vingers...
maar het is wel erg naar mijn zin!
The floor is made of the same very hard material
as the floor in the bedroom ...
But because this is such a small vloertje I thought ...
create a fishbone ...
Well I've got the blisters on my fingers ...
but I think it's beautiful!
De lamp hangt en beide deuren zijn nu wit...
en hebben een deurkruk.
The lamp is hanging and the doors are now both white...
and have doorknobs...
En op deze etage is de piano gekomen...
Wil nog verlichting nep of echt op de panelen...
Maar voorlopig een kaarsje erboven...
En het geheel versierd met rozen schilderijen...
Heel simpel en goedkoop gemaakt 
van kopieën van internet 
en die op een plaatje hout zijn geplakt...
And on this floor, the piano has got his place...
I want fake or real lights on the panels of the piano...
But for now, a candle above it ...
and the whole decorated with paintings of roses ...
Very simply and cheaply made
from the Internet
and glued on wood...
Fijne dag, have a nice day,
groetjes van Marijke

9 opmerkingen:

  1. Прекрасная работа! Вы так быстро строите!!!! Мне нравится паркет! И очень нравятся розы на фортепьяно! Вы сделали большую работу! О, мозоли! Это компенсируется удовольствием и красотой!
    Татьяна

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat vreselijk leuk! Wat mooi als alles geschilderd is met deurknoppen.... Ik vind die piano het einde met dat kaarsje erop en dat krukje, zucht. Nou nog de bladmuziek. Fur Elise ofzo
    groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Me gusta mucho como ha quedado el descansillo del primer piso,el suelo es perfecto,a pesar de tus ampollas,la barandilla en dos colores genial y con el piano,la lámpara,los cuadros...le da un aspecto muy acogedor!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig is de overloop geworden, en wat een vondst om de piano daar neer te zetten.
    Het nadeel is dat bij studeren het hele huis kan meegenieten.....ha ha
    Een dingetje, dat doet een beetje zeer aan mijn muzikale hart, het toetsenbord is van papier (denk ik??) Je hebt echte toetsenborden , van het merk EM nog, voor nog geen 2 euro, die je er zo op kunt plakken. Net echt.
    Ik vind het een erg sfeervol hoekje zo met die schilderijen en heb van je foto's zitten genieten!!.

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je overloop is mooi geworden. Chique hoor een piano op de overloop :)'

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That's such a clever use of space to put the piano there, and I love the fishbone floor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat allemaal weer mooi geworden Marijke.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och Marijke, wat een leuke blogs heb je, en wat een enig poppenhuis! Het staat al jaren op mijn verlanglijst, en ik probeer al jaren mijn DH te porren, want die heeft vrijwel geen hobby's dus het lijkt me voor hem ook ideaal, en het is zo smullen om dan dit te zien en te lezen. Ik heb dit blog teruggelezen vanaf het begin, en ik geniet bijna net zo als jij! Je legt er zoveel liefde in!
    Mijn DH zag me je blog lezen, en vreesde al voor wat komen zou, en hij riep op voorhand al: schat, je woont nu toch in een live poppenhuis! omdat we flink kleiner zijn gaan wonen. Voorlopig geniet ik dus gewoon lekker mee, maar wellicht ooit! Ik hou het nog even bij quilten en borduren zolang.
    Groeten van Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The floor is stunning! You did such an amazing floor. It gives the space such character. Gorgeous!
    hugs♥,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...