donderdag 20 november 2014

Het ledikant is opgemaakt... The bed is made...

Het 1/4 inch hexagon quiltje ligt op bed!
The 1/4 inch hexagon quiltje lies on the bed!
Het is geappliqueerd op een oude kantrand...
It is appliquéd on an old lace edge ...
Ook de hele achterkant is met dit kant gemaakt...
The whole back is made with this lace...
En zo heb je dan een heerlijk bed zie je het matras?
And so then you have a lovely bed you see the mattress?
 Dat heb ik bij Hilke laten maken en....
helemaal niet duur echt een aanrader!
That made Hilke for me,
 beautiful made and not expensive at all!
En nu...
Ja er is nog genoeg te doen in de slaapkamer!
And now ...
Yes, there is still plenty to do in the bedroom

fijne dag, have a nice day,
groetjes van Marijke

9 opmerkingen:

  1. Wat een werk moet dat zijn geweest om zo'n sprei te maken maar je hebt er wel eer van!

    Groetjes, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat mooi.
    Heel romantisch en een prachtig geheel met behang en ledikant.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Es una colcha perfecta y preciosa con unos tonos dulces y elegantes!!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow..wat een prachtige quilt heb je gemaakt Marijke. Complimenten voor je werk. Mooi matras heeft Hilke voor je gemaakt. Ik heb de website meteen opgeslagen onder mijn favorieten.

    Fijn weekend en groeten,

    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, ik ben er helemaal weg van. Hij staat echt schattig zo. Leo is nu ook bezig met te rekenen voor het huis. Ik word steeds enthousiaster
    groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig Marijke. En de quilt zo mooi. Petje af hoor.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig quiltje, Marijke! Heel goed idee om dat kant te gebruiken.
    Ik krijg ook weer zin!

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie quilt, en wat lijkt het mooi op dat romantische bed. Succes met het verder inrichten van het kamertje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...