dinsdag 4 november 2014

Keuken... Kitchen...

Het Keukentje is ingericht!
Wat is het toch heerlijk als je plan klopt!
Niet dat het perfect is, maar ik heb weer geleerd...
The Kitchen is finished! 
I love it when a plan comes together!
Not that it is perfect, but I learned...
Er moeten nog wat details worden toegevoegd...
o.a. de lamp boven de tafel...
Helaas deed dit lichtje het niet toen ik hem uit de verpakking haalde...
Er zit ook nog een spot onder de kap van het gasfornuis...
There are still some details that must be added ... 
Among those, is the lamp above the table ... 
Unfortunately, this light did not work 
when I took it out of the package ... 
There's also a spot under the hood of the stove ...
Maar voorlopig ben ik best tevreden met het keukentje!
But for now I'm quite satisfied with the kitchen!
Fijne dag, Have a nice day,
groetjes van Marijke

12 opmerkingen:

  1. Die kip........ geweldig!!
    Alles ziet er even gezellig uit en de tegeltjes vind ik prachtig....alles trouwens....
    Je gaat wel hard hoor.Ik ben heel benieuwd naar de volgende ruimte!

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!!! se ve impresionante,tan real que parece a escala normal,perfectamente decorada,no le falta detalle y me encantan los tonos que has utilizado!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marijke,
    De keuken met een prachtig. Mooi en zeer realistisch. hou de kap. Het voelt zo warm en gastvrij!
    Dikke knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow ,wat is dit mooi Marijke. Je keuken is al helemaal ingericht. Zelfs een drinkbak voor de hond zie ik staan en kaas op tafel. Leuk! Wat fijn dat je al helemaal in je hoofd had hoe je het wilde maken. Heb je dit nu in één keer gekocht of door de jaren heen verzameld?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Complimenten voor je eindresultaat. Wat een gezellige keuken vol met prachtige miniaturen.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ... zo gezellig ! zo leuk ingericht!

    Liefs van Frederica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the kitchen! I love all the different colors. Congratulations!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It's such a warm and rustic kitchen. It's just glorious! Fantastic work! I love the colors and patterns you picked.
    hugs♥,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marijke, eindelijk weer eens op je blog terecht gekomen.
    Wat is je keuken gezellig geworden. Fantastisch. Het klopt gewoon allemaal.
    Ik ga eens lekker bij je verder neuzen want ik heb volgens mij veel gemist.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat doe je dit vreselijk leuk. Mijn man en ik gaan ook een poppenhuis maken, waarbij we veel zelf willen doen, dus ik volg je op de voet. Je keuken is geweldig mooi geworden. Petje af hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Вау! Потрясающая кухня! Мне нравится зеленый цвет! На кухне очень уютно и красиво!
    Мне нравится ваша курица! :):) :)
    Татьяна

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...